Известие

Collapse
No announcement yet.

Гресиране на полиуретан - горен носач 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
    Да, ама износването ти е по целия радиус - сега си обрал луфта само отгоре и отдолу, а отстрани е хлабаво. Става и с подложка от пистов ремък - каналите перфектно задържат смазката. На тъста му ги направиха така за временно `щото в момента нямаше подходящ размер в магазина и вече 2 години си кара безгрижно.
    Аз нямам проблем с хлопане само скърца А и износването винаги най много е в долната част на тампона износването не е поцелия радиус а само в основата. А не разбрах къде точно си подложил тоя ремък че задържа смазка и тя да смазване ми се вързва в схемата. А и това упражнение което описвам се прави са 30 мин от двете страни
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #47
      Ремъка се подлага от външната страна/отгоре...преди да подложа аз,отрязах около 2мм от тампона,за да може да се свие максимално, и да прилепне около щангата....в тая междина която се получи,след стягане е около1,5мм и там се задържа греста...поне така е при мен.Така прецених,така направих.

      ..незнам на колегата ремъка как задържа грес в каналите........ако ремъка му е отвътре-според мен нищо не е направено и всичко е временно.
      Но пак да кажа,че аз съм подложил на полиуретанови тампони.
      ПП..темата е за друго,така че се извинявам на Вальо.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #48
        А аз тръгнах да питам някой слагал ли е гресьорки на стабилизиращата щанга моята е с полиуретанови тампони и скърца се нетрае.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
          Ремъка се подлага от външната страна/отгоре...преди да подложа аз,отрязах около 2мм от тампона,за да може да се свие максимално, и да прилепне около щангата....в тая междина която се получи,след стягане е около1,5мм и там се задържа греста...поне така е при мен.Така прецених,така направих.

          ..незнам на колегата ремъка как задържа грес в каналите........ако ремъка му е отвътре-според мен нищо не е направено и всичко е временно.
          Но пак да кажа,че аз съм подложил на полиуретанови тампони.
          ПП..темата е за друго,така че се извинявам на Вальо.
          Говорех за подложка на гумените тампони и точно с цел "временно закърпване", което взе че изкара доста време. Аз на моите коли ги сменям с нови - качвам на подемник и цялата операция заедно с охлабване на моста (ако се налага) ми отнема не повече от 45 мин. до 1 час за предна щанга. Не съм фен на полиуретана точно заради смазването - съсипах едни тампони на носачите за няма и 15 хил. км и пак си сложих гумени
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            А аз тръгнах да питам някой слагал ли е гресьорки на стабилизиращата щанга моята е с полиуретанови тампони и скърца се нетрае.
            Сигурно е възможно, макар че мястото е оскъдно...
            Аз лично не съм се замислял за гресьорки там...
            Аз съм монтирал тампони от Москвич, които лекичко се модифицират на шмиргела и НЕ ги срязвам а ги нахлузвам на щангата.
            На старата кола за година и 9м. са си стегнати както когато ги сложих.....
            Тия дни сложихме на една 147-ца която беше с полиуретан, НО не му беше сложена смазка за съжаление, за 8м. се разтропа и пъпчиците бяха се износили на 90%. ТАКА ЧЕ СМАЗКАТА МУ Е ЖИЗНЕНО ВАЖНА....
            Нейната щанга е по-дебела, но и там ги нахлузих...
            Ся някой ако ме пита как преодолявам ограничителя, ми елиминирам единия......
            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
            Ремъка се подлага от външната страна/отгоре...преди да подложа аз,отрязах около 2мм от тампона,за да може да се свие максимално, и да прилепне около щангата....в тая междина която се получи,след стягане е около1,5мм и там се задържа греста...поне така е при мен.Така прецених,така направих.

            ..незнам на колегата ремъка как задържа грес в каналите........ако ремъка му е отвътре-според мен нищо не е направено и всичко е временно.
            Но пак да кажа,че аз съм подложил на полиуретанови тампони.
            ПП..темата е за друго,така че се извинявам на Вальо.
            Няма проблем Иво, колкото повече инфо толкова по-добре, макар и не точно по конкретната тема.......
            Кой с каквото може да помага е добре дошъл.
            Нали за тва е форума.
            За взаимопомощ.....
            sigpic
            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
            147 JTDm 140-Малката манекенка
            GT- JTDm 150

            Comment


            • #51
              Гресьорки не сложих щото тампоните си бяха мазни като ги изкарах. Направих им по дълбоки канали с трионче за да се задържа грес посмалих ги малко подложих малко и ги сложих същите. Май при мен проблема се оказа друг при предната смяна на тампоните в сервиз за забравили да стегнат тампона на двигателя отдолу тампона не беше захванат за кутията и двигателя имаше разбити резби и липсващи болтове и май ще се окаже че от него е скърцало. Макар че и щангата се чуваше когато я откача от биалетките и я движа но при движение на колата щангата предимно се усуква и се движи много малко.
              Абе аман от сервизи а този сервиз съм го препоръчвал и съм ходил много пъти там и уж доволен
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #52
                Още малко ъпгрейд.....

                Направихме на втулките спиралики за по-добро смазване...


                Снимките са в първото мнение на темата...
                Last edited by haljscho; d.m.y г., 18:11.
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                  Още малко ъпгрейд.....

                  Направихме на втулките спиралики за по-добро смазване...


                  Явно има някакъв проблем с качването на снимки, така че утре ще пробвам отново да ги кача...
                  Спиралите ядат, правят се кръгове
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Още малко ъпгрейд.....

                    Направихме на втулките спиралики за по-добро смазване...


                    Снимките са в първото мнение на темата...
                    Идейно е и добре се е получило,да кажеш отзивите после.....
                    пс...на две от фтулките липсват фаски....
                    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                    Comment


                    • #55
                      Експеримент пуснат в действие.Реших така да направя място за греста и по този начин да си стои на мястото.Дълбочината е около 0,5-0,8мм. във вид на конус(120 градуса,както си е свредлото)
                      Промени има и по самите тампони,но за тях няма място в темата.
                      Да видим колко време ще изкарат така до първото поскърцване.
                      Attached Files
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                        Експеримент пуснат в действие.Реших така да направя място за греста и по този начин да си стои на мястото.Дълбочината е около 0,5-0,8мм. във вид на конус(120 градуса,както си е свредлото)
                        Промени има и по самите тампони,но за тях няма място в темата.
                        Да видим колко време ще изкарат така до първото поскърцване.
                        Хитро... след време да споделиш какво е положението. Иначе при нормално гресиране колко време изкарва преди да се разскърца?
                        www.t-auto.bg

                        Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                        Comment


                        • #57
                          Минимум ми изкарва година........даже и повече.С едно-две припръсквания с грес на спрей,без да се сваля нищо(само на крик),вече две години........
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                            Минимум ми изкарва година........даже и повече.С едно-две припръсквания с грес на спрей,без да се сваля нищо(само на крик),вече две години........
                            а каква е тая грес на спрей ?
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #59
                              Аз ползвам тая..забавих се с отговора заради снимките
                              Attached Files
                              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                              Comment


                              • #60
                                Ето го гресирането как става.
                                Attached Files
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X